I want to fuck you hard, I want to feel you deep, I want to rock your body, and I wanna taste your sweet.

det slog mig så hårt, att jag fick se dig falla i gråt. men hur någon lärt mig att ta nya steg, att börja om och hjälpa människor att se. hur råden sätts som en lögn och hur folk lovar något som jag själv har gömt. tv har stått på dygn på dygn och det är som om ett tecken vill visas, när precis samma problem stöts upp, gång på gång.

känner mig helt död efter tandläkarn, min käft är helt bort skrumplad. menmen, gjorde iording kyckling och pommes till lunch, känner mig fan stolt att lilla jag kunde laga något så gott. helt alone! så jag kollade på opera winfrey show och typ halv gråter sen ska man ta nåt och dricka och dregglar ut allt bara för att bedövningen inte helt gått bort... gaaaah!!
jaja ska väl träffa camilla ikväll hade jag tänkt. men nu ska tjejen städa sitt rum! eller.. jag väntar typ 20 hihi.. orkar inte nu. menmen. kameran går på i morgon, så då kommer det upp bilder. so awzume!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0