i want to forgett the times, and start on brick one. again..♥

låt blodet rusa, låt hjärtat slå. skrik ut så högt du kan. du känner smärtan, drogen och kvävande i ditt bröst. ge mig en chans att få försöka hjälpa. så som du hjälpte mig. men dra mig inte in i nåt. det skulle bara göra ont för dig.

vakna upp hos en sömtuta kallad sassa, gjorde mig klar och åkte hem till farfar. sen drog jag och satte mig på konsum för att vänta på hebbe, då en liten blondie kommer in. såg inte att det var crille först så jag satt bara och stirra som om jag vore dum i huvet hahah. jaja han väl snacka en stund med hoom iaf. mycket trevligt. sen kom hebbe och vi drog och köpte glass och dricka, sedan drog vi hem till mig och kolla på paranomal activity 1 och 2. sen hitta nemo och get smart. sen drg vi ut och leta efter nånstans och käka men allt var stängt. så han drog hem och jag träffa mina smågluttar maria och camilla, vi drog till statoil, hehehe ovanligt att jah vill dit. men men, nu e man hemma och avlider lite av en jävligt varm dag. i morgon ska jag nog bara ligga ute och ta de lugnt. får se om det hinner bli både nya bilder och nya texter. men men.


hej gammal äcklig fetto bild. men jag gilla ljuset (a) och en bild säger mer än 1000 ord

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0