hör du mitt rop på hjälp

en löngn som sätter sig i halsen och börjar bli grov. en blick som fick mig att inse att saker och ting blir bara fel. det är som en sjukdom som aldrig vill gå ner. du ser mig lycklig, underbar och glad på dan. kvällen är en mardröm som får en hemsk människa att uppstå. nåt som vill ta över min kropp. riva upp gamla sår och se mig som en i mängden. saken är den, att jag gjorde just det där igen..


trött som fan men kan inte sova, går bara inte. jag vet inte ens vilken tid jag ska vara på station i morgon?. fick hem mitt löshår idag. så jag har fixat det iaf. jag har köpt nya shorts och allt är klart.. tror ja? jag har ingen aning om vad jag ska göra i sthlm i morgon eftersom jag inte har några pengar kvar. alla mina 900 gick slut på bara några dar.. jaja får pengar om en vecka.. fast är skyldig mamma pengar då.. allt bara skiter sig. grymt! (y). jag har ännu en dag spenderat en hel dag ute i solen. usch! dusckit två drickor idag på bara nån timme. vilket inte är vanligt för att vara jag. jaja. ska väl plocka lite i mitt rum för att sysselsätta mig lite. och system kameran jag skulle fått till skolavslutningen o mjag fått G i alla ämnen. den kan jag ju bara börja drömma om. jävla... nej ska inte fortsätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0