drugs don't work.. (?) let's do it again

vissa säger ge aldrig upp, och vissa säger ignorera skiten. nu vågar jag inte ens försöka, jag vågar inte göra det igen. det skapas problem, tillslut kommer det kära hål om ömma sidor och sedan kommer saker och ting gå om och om igen. jag kan inte ens säga förlåt. det är utslitet och överandvänt. jag kan inte sätta på samma låt. inte ens se det ljusa i den? vart fan började det om igen, hur var och när. varför kända jag aldrig just dethär. hur en sken bara börjar lysa in i mig. sedan ett mörker som lägger sig som ett täcke och vill släcka mina ögon förgått. även om jag skulle ha viljan. så kanjag inte, även om jag skulle må bättre av det. se på mig, bara en gång till. jag lovar att aldrig,aldrig mera se det som engång var fel. bara det tomma det tysta, jag vill veta det som sa att allt var bra, att allt var okej. som en stöt som drogs genom kroppen. kolla på regnbogen, kolla fägerna. nångång vill jag vara så. det blev öppfyllt. tillslut blev jag grå. ska vi försöka igen. ingen skulle ju lägga sig i. ingen som förstår hur jävla svårt det är att gå. sista grejjen var. såg du lyckan på mina läppar, glansen i ögonen som berättade att allt var bra. kom ihåg den. glöm den aldrig. för jag har precis börjat igen men på en helt annan grejj. vill du joina, kän känslan som får dig snurra, skratta, falla. det finns inga bekymmer i den värld. jag lovar att ändå finnas där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0