"Drink me, drown your sorrows."

Windows down, Pedal to the sneakers, Turn up the volume, Blow up the speakers, Best clothes on, Goin down on fire, Turn the lights off, Turn the music higher, I broke free, cast away, Won't find me, And now your never gonna break me down, gonna break me down, This is all I can take, so farewell cause your never gonna find me now, gonna find me now!


finfint. låg vaken till fem inatt och snacka med dao på skype, treeeevligt. (hatar honom). alltid lika kul när han håller mig vaken (y". menmen, dagen har spenderats med emily, vi har färgat håret på mig, sen har vi lagat himla god mat och kollat på 3 filmer, höhöh! sen bakade vi typ världens godaste muffins. KLADDMUFFINS! nu sitter jag i sängen och är överlycklig för jag laddat hem BVB's nya skiva, UNDERBAAAART!! och sitter och lyssnar på we are young-3oh!3. den får mig alltid på humör, går inte att avlida med den låten. men men, en låååång dusch väntar och massa film står på spel i natt antagligen.




please
tell me the truth. only for me..?


Kommentarer
Postat av: Anonym

oh, va fin du är!

2011-07-07 @ 22:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0