do you realy think you hear my heartbeat's?(bitch)

att jag faktiskt menade det jag sa, slog hårt som fan när du faktiskt inte brydde dig. du erkännde själv. så du har ingenting annat att skylla på än dig själv. och ändå fick mitt hjärta fortsätta slå. du vet den där kicken man får? och inte fan var den från dig.

vakna som en död häst typ. låg upponed i sängen. har ingen aning om hur jag lyckas menmen.. spenderat min dag med hebbe, det har vart mycket mycket trevligt. drog och käka pizza sen satte vi oss på en bänk och åt glass. sen blev vi sugna på jordgubbar så why not. haha. sen satt vi och tippa på hur mkt pengar folk fick när dem panta burkar. och nu har jag kollat på the bounty hunter eller vadfan den hette, whatever. den var bra iaf haha. typ klockren film. nu ska jag nog ta en dusch och slå på en till film. för i morgon ska jag städa och packa, för på tors sticker jag till norrland och kmr hem på lördag. mewmew, ska åka skidor. AWSUME!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0