cause everything's falling apart " you can control me"

jag kanske borde göra nånting mot saken men jag vill inte skapa risker. jag gör ju trots allt ingen annan illa än mig själv. så många råd jag fått borde något fungera. men att veta om att man skulle reskera sitt liv på det så räcker inte modet till. istället skadar jag migsjälv medvetet och hoppas på en ny framtid. att känna bruset i kroppen och hur golvet skakar. allting snurrar och musiken drar sig som ett dån i öronen. sedan ett försäk på att sträcka sig fram för att nå någonting som skulle kunna ha varit overkligt. en lång natt blev till en het morgon som kulle kunna ha känts som en bakfylla.. men det var ångesten som gjorde att jag aldrig visste  vart jag var.


gårkvällen har inga ord att förklara. så jävla grymt. när mellony spela blev det ett jävla liv. och det var så förjävla grymt! nu väntas en himla snygg bild på mig och vera i tidningen på måndag. kan bara säga förvirrad brud och "i belive i can fly!" hehe... vid tolv drog man hem och packa för att sedan dra och tälta med tjejerna. men först blev det att dunka musik och dansa runt som galningar.. eller nåt? haha. bilderna är alldeles för flashiga så jag tänker inte lägga upp alla. tar väl fram några bilder från kvällen. sedan decka man och vaknar utanför tältet i en jävligt het morgon.





kan tyvärr inte lägga upp nån bild på dem andra pga flash HAHAHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0