you suck at love

allt bara börjar snurra. leendet och skrattet sätts igång helt utan anledning. så sjukt patetiskt barnslig känsla. hur kan en känsla bara komma från roten på blomman, helt nergrävd och begraven. tillslut drar man sig uppåt och drar åt sig av näringen av livets nektar. men jag kan också tänka framåt i livet. den kommer vissna,  precis som vanligt. ändå ler jag, det är ett obetydligt problem. se saken posetivt?


provet avklarat, på tisdag står min efterlängtade moppe här hemma. känns så jävla sköööönt! dock blev bilden till körkortet fail och jag hinner inte köra moppen lagligt innan jag kommer hem från gran carnaria (stavningen är saksamma). då jag är hem och tvättar kläder och sedan packar för att sedan dra till efterlängtade greeekland!.
men men, vart i västerås hela dan och ikväll va man med sassa och camilla, sen skulle dem dra så jag träffade john och björn. och nu ligger man i sängen och försöker sova för jag ska upp oh jobba i morgon nån timme. blööh. blir inte mycket sova inatt inte. men men, bilder kommer senare i helgen. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0