too happy to cry now

en helt random känsla, en helt spontan grej. utan tänkande och funderingar. lika snabb som blixten. ingen kommer förstå mer än jag och du.

gårdagen spenderades med camilla och sassa, vi försökte få nå bra portrett foton osv, sedan drog vi till kebab och käka lite. men sen drog camilla och sassa och jag mötte hanna som skulle sova hos mig. vi drog oxå och käka, fast på pronto. mohahah i'm fat ♥. menmen, sedan kom vi på en ide om att dra upp och kolla på elinas gravplats efterssom hon blev begraven för bra nån vecka sän, så vi tänkte gå och köpa ljus och så, en istället så hitta man en sofie och en niklas så vi satt och snacka ett bra tag, massa skratt oxå. menmen, sedan börja vi ta oss till kyrkogårn och leta, tog ett tag. men sedan hittade vi och vi stod där ett tag och bara tänkte. men det kändes bra! sedan drog vi oss till camilla för att spela med sassa och camilla. det var oxå himla kul. och jaaa jag är jävligt blond hahah! yeye, men vi drog oss alla vid kl halv2 kanske, och hanna och jag fastna framför tvn inatt och har legat i soffan sän kl 03-17.00.. jaa vi e lata (a) men det var bra grejjs på tve. sedan skulle man göra sei klar för att dra sig till några vänner och käka, så spenderat hela kvällen där. men det var trevligt! vi snacka om vad våra familjer gjorde när vi var mindre och jaa jo man har sina minnes bilder. menmen, nu ska jag slänga på twhiligt filmerna för att ha lite maraton i natt. har huvudvärk och massa crap men men. finns på mobilen all night long yeah! hahah jaja.




haha natt humor! ANDREW BISANTE♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0