jag kan lika gärna fortsätta

jag gråter än men inte på det sätt som förr. nu när ångesten kommer tillbaka, det var inte meningen att det skulle bli såhär. nu vill jag bara tillbaks, nu när drömmar krossas till förjäves.

uum.. har hänt massa i helgen, men orkar inte hålla på oh skriva massa. så jaa. igår fixades kanoten och sassa oh jag bosatte oss på en ö vid kvarnsjön. vi var vid stranden och bada  tills halv 12, sen börja det komma fladdermöss grejjamojjser, så vi börja paddla tillbaka. vi börja spela lite kort och käka chokladbollar. sen blev jag lite hyper och börja hoppa runt på madrassen. heheee. i morgon ska sassa och jag till nån bondgårds grejj och göra nåt. sen kommer vi hem på ons. ska bli massa kul^^.
mwaaaah!! mamma har beställt resa till spanien, sen ska jag till grekland me sassa. awzume!! och nästa vecka blir det och plugga till moppe. jajaa. men ska fortsätta städa nu!


why did you stop me now. why?..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0