it's too late. i'm sorry, but i warned you..

du skapar bara problem för dig själv. jag varnade dig minst 3 gånger att det skulle bli som det blir. jag vet att du försöker och det är starkt, men jag sårar bara dig. specielt när jag säger att det inte är rätt för mig.

hej mitt humör börjar gå neråt. vart på moppekurs i örebro sän kl 8 i morse och höll på till 5. trodde jag skulle avlida. huvudvärken tar kol på mig och hettan lika så. imorgon blir det att plugga helaaa dan. ska klara moppe provet. kuggar jag det så vet jag fan inte vad. hmm.. ska nog lägga mig ner och kolla på film efter allt städande. och intefan är jag klar än heller! nej orkar inte skriva mer. min mobil kommer vara rätt off. men kanske gör undantag för några.
tjao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0