du hade rätt, jag var blind. men jag var lika blind för dig oxå.

den svidande smärtan som rinner ner från min skind, som lägger sig som salt på mina läppar. för att ännu en gång resa sig upp se sig själv i spegeln. tankar som vad folk säger "se så stark hon är, tiden läker alla sår, slaget gör dig starkare". det är en grov vit lögn. ärren finns kvar till minne, jag ångrar inte ett jävla skit. våra bilder är oförglömliga och kan fortfarande få mig att le. du som ännu engång fick mig att resa mig upp, sedan blir jag blind, sen ser jag alla fel. vartenda litet ord du sagt var en lögn. försöker ännu engång le, det blir bara lättare och lättare för varje dag. för jag har blivigt precis som allt ni sagt. en blank fet jävla vit lögn.


hemmmmmmaaaaaa! uum.. vi har v'l int egjort så mycket mer än att spela kort och skrattat halva nätterna. ännu ängång så kommer massor med minnen upp, som gav oss båda skratt. hahaha.. (minns du natten hon kröp upp i sängen av rädsa?) hmm.. när jag kom hem så plocka jag  bara upp mina saker ur väskan och sedan la jag mig i sängen och bara låg och glodde i taket ett tag, sedan blev jag rastlös och gick ut till mamma och snacka med henne lite. medans jag sprang runt med en boll och försökte grejjsa. men sen blev lilla ja sur och satte mig och spela tv spel.. fast det gick inte så bra de heller, så lilla hebbe trampa hit och spela lite. sen har jag spenderat kvällen med camilla och sassa, vi hade typ spel tunering med massa spel och så. var skojjsigt.. i morgon ska jag till tandläkarn.. igen..!jajajajaaa, orkar inte skriva mera. hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0