du får det att brista

ett förlåt är inget svar så undviker att ännu engång säga fel. vet inte riktigt om jag skulle kunna göra saken bättre med det som frågas och sägs. jag vågar bara inte dra mig tillbaka, hotet som sätts mot kroppen orkar jag inte igen.


hmm.. mina dagar har spenderats ute i solen med fint folk. orkar inte berätta så mycket mer än att man stekt i solen med bästaste sassa. idag har man legat inne och sovit typ hela dan, inte orkat nånting. men sen drog man ut en sväng och träffa hebbe sen drog vi hem och kolla på ice age2 och lilla sassa kom förbi oxå. imorgon blir det moppekurs i örebro. borde egentligen sova nu men kan inte. jaja får hettsa upp mig imorgon om man ska upp vid 7. jaja har en staaaark känsla av att jag vill spela tvspel men neej! ska slänga på en film och sova. wish me luck!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0