dröm. verklighet. saga? allt har ett slut♥(darlig)

både du och jag vet att du ljuger. jag kan faktiskt läsa en del av dig. även om du inte ens sitter här. nu när jag ska lämna allt och få veta att du känner såhär så känns det bara knäppt att göra såhär. även om det skiljer mil så har jag lovat att finnas där. vi var som regnbågar och enhörningar. det glädje.


sov en jävla timme inatt... funderingar,skratt och tårar har spenderats. trevligt trevligt. idag har man vart med amanda, inte gjort så mycket än att setat lite här och var, sedan drog vi till metro och var social med john. sen kom melker och hebbe, trajvligt ttrajvligt. lacka sönder på en liten kille som höll på och hacka på oss hela tiden, fast de var väl rätt kul med alltl han sa, men endå. haha. nu ska jag skriva klart lite påbörjade texter. och sedan försöka sova. imorgon ska jag upp tidigt och tvätta kläder sedan städa och massa skit, försöka hinna träffa fint folk. men jaja. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0