you can change me

You can't save me, You can't change me, Well, I'm waiting here for my wake up call,  And everything,
everything is my fault

Went to the doctor, and I asked her
To make this stop
Got medication, a new addiction
F**k, Thanks a lot
.


om jag fick chansen till att få det tillbaks skulle jag ta den nu. utan tvekan skulle jag skita i allt och bara ståkvar där jag engång var. det var engång nånting jag hade nåt som just ingen annan hade. det var specielt, det var underbart, det var ett rent helvete och det var sinnesjukt. ändå skriker tystnaden upp mörkrets alla skuggor varför. även om man inte ens skulle bry sig. jag vill bara tillbaks, en kort stund. för vi alla vet att jag ångrar det.


bluääh. svin kallt ute, förkyld som bara faan. skit lacka och jag vet inte vad. vill sova men kan inte. vill typ ringa och snacka med nån men palla... geh, vill kolla på film men orkar inte leta efter nån. vil morra in mig i kuddarna och bara skrika men har ingen röst.. vill nicha nån men har ingen att nicha.. MORRRR!!!! kan inte typ nån smsa med mig. jag skulle typ bli överlycklig om nån ville prata med mig (a). men geeh, lägger mig och spelar. mupps!



Kommentarer
Postat av: C

sv: I know <3

2011-08-15 @ 18:32:44
URL: http://newocntent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0