"vingklippt ängel"

Jag tänker inte förlåta för en känsla, jag tänker inte förlåta för det jag sagt. Jag ångrar inget. Alla varningar har redan sagt allt. Men du föll över stupet. Och som vanligt har jag rätt när det gäller problem, Då var jag utsatt. Och nu är jag utsatt. Du ville aldrig se,höra eller tänka på mig. Jag lovar du ska inte få göra det. Ja ska vara så långt borta som möjligt. Du ska aldrig mer få dras med mig. Ett löfte är ett löfte.

tjafäään, bra lack tjej som ligger i sängen och snart slagit sönder väggen. grymt. dagen har vart bäst. vakna och tog en het kopp te sedan drog man te celine och tvinga ner henne på stan, vi gick och käka kebab och hade det micket micket treevligt. har inte träffat henne på typ hela  lovet, hon har vart i norge och skrämt upp mig som fan för flickan var ju sjklart i oslo.(fatta man ju). och jag har ju virrat omkring överallt. senare träffa man sassa,maria och camilla. det var fanemej en av dem bästa kvällarna på lovet. sedan drog sassa oh jag till andreas för att kolla på Hp. men både hon och jag var som drogade i soffan medans han sitter där med en jävla nudelsoppa och mackor, haha. menmen, imorn sticker man till farfar för att städa och visa bilder. RAWR och MORR på er allihoppa!

suck on that.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0