Teach me how to scream

flowers wither, fairy tales end with a point, each path has its end, every sentence has an end, the heart stops beating, trusts stop believing. but I stand up yet.

sovmorgon (fast kunde inte sova). kollat igenom bilder, försökt rensat. (men kommer endå aldrig glömma). druckit 3 cappu och vill ha mer,(beroende framkallande). fattar fortfarande ingenting inom fysik.(IQ-). Ska fixa omprov från förra terminen (kommer aldrig klara det). försökte att måla en bild (den ser jävligt tom ut). färgade håret (blonderingen faila). sätter på gammal musik (vill egentligen slå mig mot bordet och somna). vi har idrott i morgon (mina idrottskläder är försmå). drar till köping i morgon.(min dag kommer bli räddad).

nej jag är inte deprimerad, bara jävligt trött på allt som blir fel. GAAAH! hela jag kan va ett fel ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0