sliten och stört kär

pulsen slår hårdare och hårdare, skriken,skratten och glädjen rivs ut lika fort som dagarna går. jag har inte tid till att gråta, bar till att skratta och le. och det verkar vara mer nödvändigt. tid som spenderas med änglar, som får känslor att gömma sig bakom svarta askmoln. men jag kommer aldrig att glömma att du aldrig var ett problem. för det var en hjälp. jag vill bara hitta hem..

fullt upp hela helgen, spenderat dagarna med amanda,sofia,vera,sassa,john,kalle,andreas,pontus.. uhm.. aah massa helt enkelt. så jävla AWZUME!! menmen, känne rmig så sjukt jävla sliten. nu ska jag passa på och städa lite sen duscha och sen väntar fiiiilm!♥ tihih. imorgon äre skola, euuwe! vill inte dit. vil bara träffa alla sen typ dra. men måste fan börja städa. fettot måste börja träna oxå. för nu börjar det spåra ur som faan. bilder kommer senare skulle jag tro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0