(sanningen kommer alltid fram)

inte ens värt att gråta över att den sista chansen är över. en lögnare är inte värd att förklara för. det är inte värt att fortsätta försöka heller. patetiska lilla äckel

gårdagen spenderdes med sabina och maria. himla kul faktiskt, träffade även, emily,linus och caiza. drog precis efter att det bästa bandet spelat tantrum to blind. så jävla snygg gitarrist, trummisen är grymt söt. sångare är ju bra snygg och andra gitarristen är ju bara för jävla grym! drog hem helt dyngblöt, leende på läpparna och fusen men varm inombords. hemma sitter farfar,faster och kusin vid bordet. dock blev det bara snabb träff för sedan drog jag till västerås med andreas. och när vi skulle ta oss från station i väterås gick det ju inte så jävla bra att få igång mopeden.(dendär jävla kicken dödade min sko). men tillslut kom vi in i värmen. bytte om och attakerade sängen. spelade lite kort och kollade några avsnitt på andra avenyn, men hade redan sätt dem för några veckor sän så låg väl typ halvdeckad.. hahah menmen, pappa hämta oss idag iaf och efter det har jag kollat på andra avenyn hela dagen och fortsätter med det.

bilden säger allt! (vrid på huvudet sötnosar)

gårdagens klädsel, ja jag frös arslet av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0