rubrik saknas

It's the heart afraid of breaking
that never learns to dance
It's the dream afraid of wakingthat never takes the chance
It's the one who won't be taken
who cannot seem to give
and the soul afraid of dyingthat never learns to live


kan något bli värre? ehja. prov på tors, great! kan inte sova, fattar inte vitsen med att bry sig. och allt är bara så jävla upponed. fucked retard? yes! uhm.. ja jo min uppsats blev godkänd. känns väl bra. nån som brydde sig. nej. ett litet grattis hade väl vart kul iaf... men icke! träffade maria efter skolan idag. vi drog till viking och dela på en pommes, sedan drog vi till grandfather och träffa kusinvitamin. LÄNGESÄN! så det var massa trevligt. nu tänker jag lägga mig och dö i sängen och hoppas på att någon jävel har lust att prata med mig, men blir inte förvånad om ingen orkar, buhuw! menmen, life is what you make it bitch! geh... nejh, ska drilla nu. det var ett jävla tjat om drilla wtf? ajah!
sötare får man leta efter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0