revolution

Det tar över din kropp och själ, din hjärna och ditt hjärta, det följer ditt inre, det bestämmer vad du vill och inte vill. det får dig stark, det får dig tålig och motstött. det tog över din kropp, men det är du som har hämden. under alla sår lyser styrkan upp.

Patetiskt. fick bara lust att säga det. meeeeen! någon jävel ringer kl 10 på morgonen sen när man svarar lägger den på oxå, mogeth! sen var radion på typ högsta volym oxå. orkaa! drar till köping när mami kommit hem, ska fixa en ny jacka. sen ska papi oh jag beställa hem stickers till hjälmen. awzumee! men innan de ska jag försöka hinna ner på stan och fixa en ny bok och hämta hjälmarna som blev kvar hos sassa. får se om jag får igång kameran oxå, får se om det blir fler inlägg senare. tjhossan!


Kommentarer
Postat av: Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!

Ha en bra dag! :)

2011-08-16 @ 13:43:27
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0