räddningen(?)

vill inte vakna, vill stanna i det varma lugnet som håller mig i det tysta mörkret. hör hur kylan drar igenom fönstret och läggs som ett tjockt kallt täcke på golvet. men tankarna snurrar vidare. varken med gråt eller sömnlöshet så vet jag att det håller mig trygg när jag egentligen inte behöver det. för jag vet att vägen väldigt snart kommer rasa under fötterna och jag kommer springa för att klara den tiden som försöker få mig att trilla över stupet.

finfint! knappt nån sömn, trött som bara fan, träningsverk, lungan kolappsar och huvudverken drar in. wei! vill hem, sova. men nääh måste stanna för att inte halka efter. bluöh! nej men dagen kommer gå seeeeeegt. sen drar man till farfar och jobbar lite, sen träffa häbbis. wiee. awsume. sen SOVA!! fetnajsens.


sommar 2010<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0