förnekelse

att vara arg är ovärt att lägga ner tid på. när man ändå vet att det kommer ändras. det kallas hat men att man aldrig vill förlora. en text av tankar inskickad och klar. nu packar jag bara mina saker för att ännu engång dra.

kunde inte sova inatt, låg halvt och grät efterssom regnväder får mig lätt på dåligt humör. menmen. jag kom upp i morse iallfall. hann kolla ett avsnitt på andra avenyn och fixa mig. helt otroligt för att vara jag. dagen har varit gryyymt dryyg. vi slutar 4 och har bara 5-10 min "raster" vilket får min hjärna att balla ur. imorgon förväntas lite bättre och lite mera pluggro eftersom jag verkligen inte fattar nånting. men... efter skolan drog man hem en sväng. sen kom en mycket fin person hit och efter det drog jag för att träffa en av dem finaste, fick ett jätte gulligt halsband av henne. och det tackar jag stort för! den kommer bäras runt min hals länge!  menmen, efter det drog ja ner på stan med lilla jullis och efter de drog vi hem och kolla andra avenyn. tihihi kim é snigg! nyss åkte mor och jag till subway och köpte kääk men det var inget för mig. men fick i mig en del iaf. DAG OTTO ÄR PÅ TV! tihihi han är älskad! men nu väntas duschen och en myskväll vid datorn. ni hittar mig på mobil och facebook. peace!

bjuder på en förjävla gammal bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0