en saga utan lyckligt slut?

jag vill gråta,jag vill skratta. jag vill dansa, jag vill spy. det är fortfarande du som får mig lika yr. även om lyckan alltid kommer ligga före hat så vet vi att saknad är mer än allt som finns kvar. nätterna som blev långa av texter och dagar som var fyllda med skratt. minnesbilder och tankar som kan få mig i fnatt. om nu sagan bara kunde komma ikapp?

helgen har vart bäst, träffat massa folk, massa kramar, massa mys och massa godis och bus. mohaha! nej okej, men spenderat helgen med fint folk. nu har man precis kommit hem från sassa för att man spenderat en natt där med caiza och emily. typ kollat på två skräck eller nåt som bara var helt.. ah vet inte vad. man fatta typ inte ett piss. sen mitt i allt hör man hus sassa snackar om eric(äckel)saade. då ligger hon och dillar i sömnen. hahaha. nu ska jag städa hela övervåningen, rensa kläderna och vänta på att mor ska komma hem så vi kan dra en sväng till köping och kolla på en ny skinnjackka. NAJSENS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0