Drop wings free and fly away.

det är som ett beslut. man känner sig otrogen mot helvetet och det vissa kallar verklighet. det är som att tänka bakåt fast man går framåt. det är som när man gick på dagis och hoppades på att man engång skulle bli vuxen. jag vill aldrig bli vuxen, jag vill inte fatta beslut. och jag ville aldrig släppa taget om det jag engång hade. låt vingarna väcklas ut, flyg din väg, var fri. iallafall för ett tag. vi alla vet att det egentligen var ett vackart band.

sitter och sjunger mig hes på lars winnerbäcks bästa låtar. nyduschad och kall som bara faan. spenderade natten med sofia,vera,amanda och sassa. vi drog några svängar på moppen och vi beställde pizza och kolla på film. i spit on your grave och sorority row. rekomenderar sorority row. den andra var ju bara obehaglig, alla typ "euw, måste spy" haha. yeye. nu ska man iaf göra sig klar och sedan se om dem andra har vaknat så man ska fixa lite grejjer, senare blire rodden. eftersom medeltids dagarna börjat. weeeheei!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0