drömmar vs verklighet

som en tår på kinden som visar glädje och medspel, inte ens stressen tog igenom det hårda skal som kallas skinn. som att vakna upp från en dröm till en annan, verkligheten väntar. och det kan få vänta längre endå. jag saknar bakrund och färg. men det gör ingen skillnad. ett leende säger allt, även i drömmar.

första skoldagen, wihue! fast njääh!. var väl helt okej. två nya mentorer. minst 6 nya lärare, rektorn ska sluta. KAOS!.
fast för engångs skull så längtara jag till en uppsats. tonårs liv. man får lixom skriva precis vad som helst. det känns Awzume! menmen, efter skolan drog jag till frissan. gjorde inte så mycket mer med håret än att toppa och klippa upp på sidorna så jag kan ha flash back (som jag kallar det). nu väntas bara färgning och att håret ska få växa till sig ett tag. sovmorgon i morgon, känns najs att få sova ut iaf. skulle behövas, rätt chill dag endå, dock är alla lektioner på minst 45 minuter i morgon. men jag överlever. ska dr apå en film och prata med saknat fint folk. bluppibluppi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0