Brutalt

hon slutade för din skull, hon tänkte släppa kontakten med honom för dig. hon tänkte släppa allt, lämna allt. det är så grymt jävla gjort att ett hål sitter rakt igenom hennes hjärta, hon tvättar grova sår och det är pågrund av dig. hon står kvar på samma plats. men ännu ett försök på att fylla sina drömmar. hon sa det då och hon säger det nu "jag faller för idioter". och ja, jag håller med henne. varenda en. och nu vågar hon inte lägga sig i nånting igen.


helt otroooooooligt! vaknade vid nio och gjorde cappuchino och käka lite chips som blev över sän inatt. hehe.. sen gjorde jag mig klar för att dra hem till mormor med moppen. det var treeevligt. fick gottfika och satt och prata lite. nu har man precis vart ute och sprungit. men höger lunga kolappsa typ. så gick typ halva spåret. nu fortsätter man att kolla på andra avenyn och myser med täcke,kudde och en varm cappu. nomnom.

hem klickat!




nu gäller det bara att jobba ihop pengar till dessa snyggingar!






Kommentarer
Postat av: Millah - med bebis i magen ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-08-22 @ 17:15:31
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0