beroened

redan efter första gången, det blir entill och ännu entill. det fortsätter, det går om och om igen. inte ens ett botemedel kan hjälpa dethär. bloder rusar bara snabbare och snabbare efter varje gång. ångrar saken så jävla hårt. vill aldrig glömma nånting. även om jag borde. men då skulle det lika bra funka med broms medecin. det är som att leka med det onaturliga.

ovanligt att jag informerar om att jag kollar på andra avenyn? haha. nej men håller på oh checkar kläder och funderar på om man ska ta fram ritblocket och börja på en ny bild igen? men vet inte riktigt. i morgon väntas idrott i regn wihoo!! fast ne. hoppas på att vi får va inne. annars drar jag en runda runt vasa som gamla vanliga. får se hur det blir. träffa hebbe idag. trajvligt! och nu ligger man i sängen och avlider och kollar på andra avenyn. tjuho!

Kommentarer
Postat av: C

old times! <3

2011-08-23 @ 22:06:11
URL: http://newocntent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0