you're not alone

alone locked in my room, with a dream to go my own way and live in my dream. fill itmy angel that keeps me in love. fill it and I will with a smile day after day. fill it and Ican start living again. the cry that always ends our conversation must stop. I can not stand more. I fall more and more.
that's make me scream!




hur som helst.. har vart off på datorn några dagar. men det har vart ett förjävla liv runt mig som gjort mig så lycklig. himla bra väder har det vart också!!! det gillas stort. detta lov har spenderats med. sassa,camilla,julia,maria,hanna, crille, andreas,awsam.. uum.. tror de var alla.. heheh.. mitt minne fungerar inte så bra längre. what ever. sena kvällar med skratt och skrik har fått en del av mitt inre att leva. känns helt okej. idag har jag städat hela övervåningen. black veil brides har förgyllt min dag idag och kommer göra det hela kvällen. caroline,perfect weapon och knives and pens har fastnat på min spel lista helt. det gillas (y"
imorgon äre ett år sän crille ochjagblev tsm. och imorgon kväll kommer familjen alm hit och familjen carlstedt. så jag hoppa endå på en rätt lyckad helg oxå. plugget får vänta tills på söndag och måndag blire att ligga hemma och dö lite. wiihjee, känns ändå som ett hel lyckat lov iallafall och tack alla jag älskar er. typ.. hihi
raaawr!!



Kommentarer
Postat av: Älsk

Du är bäst! <3

underbart år med dig lotta, älskar dig :)<3

2011-04-22 @ 20:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0