"Your light will guide me easily"

bilderna från gårdagen/natten. kommer senare ikväll eftersom jag inte hittat sladden från kameran än. men den ska jag nog fåfram. slutar alldeles strax, och ska hem och ta nånting och äte sen blire ner på stan med crille och fixa lite grejjor. trodde jag nästan skulle ramla ner från trappan i morse för att jag var så trött. man skulle nästan kunna tro att jag var full över så mycke som jag vingla runt i huset hahahaahaha. i morgon är nån stureskolans dag grejj, alla klasser ska typ tävla mot alla så vi ska springa runt på stan och typ leta efter grejjor och typ uppgifter som vi ska göra och så... får se om jag orkar haka på, känner bättre och var ahemma och plugga kanske hahah. är ju allsång på vasa sen så vi får väl se hur det blir.  i måndags när camilla och jag var ute oh sprang så blev de lite bilder tagna oxå. blev rätt nöjd med dem faktiskt. men nu ska jag jobba vidre med min svenska uppsats. ska börja p åen till. fick MVG på min förra så varför inte försöka få ihop ett till. haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0