"when the sun turns to new countries"

som sagt, inte direkt bästa dan i mitt liv. men timmarna rullar på och drar till kyrkan senare... blir inget plugg ikväll och får se om jag orkar hitta på nåt annat. crille kommer förbi iallafall. så hjärta på det iaf. föröker nöjja mig med att sitta oh redigera bilder från påsklovet men det blir bara skit av allting så kan lika gärna skita i det idag. blev en bra bild på missen iaf. påsklovet har iaf vart braa, har hunnit gjort en himla massa och känner mig aktiv. gick ut till donken igår med camilla. det var skojjsigt. sen låg jag hemma hela kvällen och kolla på film och satt vid datorn.
har inte så himla mycket och säga menmen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0