vissa saker går bra inte att glömma

"Jag vill skrika så högt jag kan. jag kan dämpa den smärta av baktankar. vi tar botten upp och tänder på. den öga musiken får örnen att domna, jag hör inte ens mina egna tankar, det är som att vara fri. rytmen från musiken tar över resten av min kropp, utan att ens känna när jag faller bakåt mot den grusiga vägen. utan att ens känna sååren som blir på knäna när jag ska resa mig upp. att sedan vakna upp i en mardröm gör bara att jag vill börja om. att veta om att nånting är fel gör inte direkt allting lättare. det får mig bara att tänka. du får mig att käna skuld fast jag inte borde, det vore vara du som låg där på maken med blödande sår. för att du ska veta att du är fylld av en lögn. jag kommer aldrig. Aldrig!. att glömma det."


gårdagen spenderades med sassa camilla och crille, vi kolla på bigbrother och typ garva sönder lite. sedan blevre bara jag och crille kvar då, mys typ halva natten. hihih.. vakna med typ skollhetta på kroppen kändes det som.  vi gjorde oss klara, sen fick vi tråkigt och crille vile träffa camillas lillkisse så vi drog dit ett litet tag, sen skulle vi hem till hans farmor. så har spenderat en mycket mycket trevlig kväll hemma hos dem med crilles familj. kom precis hem så försöker leta efter mat, men finns det nåt "NÄÄÄH". så jag ska snart försöka hitta på nåt att äta.. sen blir det väl antagligen hem till sassa denna natt och träffa maria camilla och aah sassa. blir AWZUM. bara halsen börjar leva, känner att jag börjar få lite ont i halsen, kanske för att den babblat hela dan typ. men jajaa hahah.
nej ska fixa mat nu sedan göra sig klar för att dra ut. tjaaaaaah!!!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0