upside down

blev sent igår. men det var kul iallafall. sovit till 12 idag, himla skönt. första gången på länge man har kunnat sova ut. lilla crille sov här så det var himla mysigt^^. blev frulle sen ut och lägga sig på studsmattan ett tag och dö lite. sen skulle han hem så då blev de att träffa julia och camilla. vi drog ner på stan och köpte en varsin cola och satte oss på en parbänk och typ snacka lite. jag ville vara fet idag så gick och käka kebab. hehehe.. mätt som satan iallafall. sen drog camilla så julia och jag satte oss på en bänk och dunka musik. och jaaaa det är fullt normalt att sitta och dansa mitt på stan xD
jajaaa, sen drog vi oss hemmåt och nu ligger man här och dör lite. får väl se om det blir att slå på en film och sova lite eller om man ska ta och gå ut och lägga sig i solen. jajaa, det blir som de blir sen^^ beställt hem 2 nya navelpiercingar så det känns ändå rätt awzume. blir väl bild på dem när dem kommit hem. mihihihi^^
vad har ni gjort på erat påsklov? ^^









Kommentarer
Postat av: Camilla

sv: får tacka själv tilbaka för utan dig skulle jag inte vara den jag är idag!



YEAH LET'S PARTY!

2011-04-25 @ 22:00:42
URL: http://newcontent.blogg.se/
Postat av: Camilla

sv: Får tacka själv tilbaka, för utan dig skulle jag inte vara den jag är idag! <3



YEAH, LET'S PARTY TO THE FUCKING SUN....DIE

2011-04-25 @ 22:08:24
URL: http://newcontent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0