u make me happy!

saknar sommaren.. har vart varmt idag och jag vill bara till sommaren nununununu!! få hetts! menmen. påsklov nästa vecka. och jag ska väl försööka hinna med mycket. men hör av er om ni vill träffas så ska jag försöka få lite tid^^ har vart ute och sprungit idag efter skolan, så nu sitter jag och fixar och triixar med bilder. men min fantasi fungerar inte riktigt idag. menmen.. imorgon blir det en vända till köping efter skolan, sedan ut och springa sen hem till crille och sova där. massa myys. men snart blir det popcorn mys med mamma nere i soffan till himmel blå eller vare va? jaja skit samma. sen blire filmen "dumma mig" det gillas :D
slänger upp lite bilder från i somras bara för att jag saknart (y''
är även riktigt jävla sugen på att fota. någon som har ideer på vad man skulle kunna grejjsa med? :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0