something u wanna tell me?

"från att välja fel stig så kanske det blev den rätta. och det är även något jag kanske borde ha gjort utan att tveka, från sömnlösa nätter med tveksamma tankar blir ändring till sömn av drömmar. kanske finns bra anledningar till att inte kunna bli arg. men det är jag..? eller. från en mardröm till en dröm, från tankar till minnen, från regn till solsken. så länge jag kan kalla oss för "oss" så kommer jag att vara lycklig. även om humöret kan vara som en bergodalbana. men som sagt man vet inte vad livet har att erbjuda och jag hittade en väg ut från den mörkaste stigen på länge. det var svårt, och med lite vägledning så fungerade det bra.. jag älskar dig"


legat halvdöd i sängen hela morgonen och halva eftermiddan, skulle ha städat men man har ju en sån underbar pappa som dammsuger hela övervåningen åt en (a). åkte sedan hem till moster, satt dock och kolla ut genom fönstret nästa hela tin. menmen... sedan åkte man hem, handla sedan hitta man en liten pojke sitta ute på trappan helt själv, så vi drog med crille hem till mormor en liten stund för mamma skulle hämta nåt. blev hem, dö lite i sängen ett tag sen cykla man ner till stan för att köpa hem en kebabtallrik, så blev kebab och BB med sis och crille, nu ligger man i sängen med en skål dip och en skål chips, det gillas!! nej nu blir det ner och hämta en päronsplitt och sen sova. kysssseen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0