konstig typ <3

min blogg var tydligen ointressant enligt lilla markus, han tyckte att jag skulle skriva lite om honom så ja jo visst hahah.
Markus Emil Mölsä, den konstigaste vän jag mött och rätt crazy. Han har även hjälpt mig upp när jag mått dåligt och jaa han är litegrann som en bror för mig. våra minnen är lite smått så där konstiga. typ konsum när jag sitter på golvet och typ gör nånting med huvudet. eller när jag skjussade dig till dinken och sen bärde du in mig nåt sten grejjsamojjs och jag höll på och dö för att jag trodde det typ låg nånting där inne. hehe... whatever. vet inte hur jävla mycket jag lacka ur när du snagga dig eftersom jag tycker om ditt hår. din kommentarer är någolunda.... uumm.. jaa jag vet inte. en förklaring på dig.. det går inte man måste veta vem du är för att fatta hur du är. annars är du typ en gåta. heheh... hoppas du blev nöjd nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0