kan man säga att livet leker?

dagarna börjar betyda mer och mer för mig. skiter i alt runt om vad som än händer så står ni alla där framför mig och jag kan inte säga ett enda ljud om min bakrund. min fokus är på er.

kan inte klaga på vädret, är väl iaf +20° ute. gryymt!! kvällen igår spenderades med. Sassa, camilla, maria,julia, andreas och awzam. först blev det att cykla ut till dinken med sassa oh julia, sen hem oh spela kubb,  fotboll, studsa studsmattat och massa med dem andra när dem kommit. sen körde awsam iväg mejoh sassa för att hämta ett spel och packa en väska. wiijhuiee!!! fet awsume kväll/natt!!. idag får vi väl se vad dan bjuder på. ska iallafall hem till farfar och städa. efter de får vi väl se.  frulle med sassa ute i solen nu. tjaoo!!!


snart samlade allihopa. eller blire vi iår kanske.

Kommentarer
Postat av: Camilla

super fina dagar har det varit med er <3

2011-04-19 @ 13:55:41
URL: http://newcontent.blogg.se/
Postat av: Camilla

super fina dagar har det varit med er <3

2011-04-19 @ 13:55:42
URL: http://newcontent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0