jag är tom, men fylld av tankar.

"vad säger mina tomma ord ord för dig, vad betyder dem för dig. jag ler utan att veta vad som pågår. av bara ett eko så sitter jag med en tom grop i halsen. utan att ens veta vad alla snackar om låtsas jag som att jag förstår, när jag väl försökte glömma. så ser jag namn och ord som dras till mig. jag är förföljd. dina tomma ord säger inte mig nå mer. utan tvekan så vill jag inte tro. men känner att jag måste. bakom masken går den slitna kroppen och vill bara springa fort. att få höra de ord från just dig kändes rätt. men att veta att det inte bara var dig det handla om kändes svårt. det är flera. och det vet jag. jag tänker inte tro och inte låtsas tro heller. jag vill inte veta mera om dig, bara förstå varför. du är bra på att spela spelet. du är bra på att dölja. men vad vet jag om saker och ting är sant eller inte. men jag vet. och jag kommer att fåreda på mer. hur fel det än känns och hur många sömnlösa nätter det kommer bli så kommer jag att fortsätta leta efter svar."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0