"it's just a dream"

"you find yourself suddenly in a completely different planet. how you twist and turnyou so you must find a way out. continue running. proceed. but do not forget that it isonly a dream. although it is not so different from reality. it may prove much."

kuul! står inne i badrummet och ska tvätta bort allt smink, sen hör man lina skrika och slår igen dörren. sen står hon i hallen och skriker grävling och att katten kommer dö.. man bah wtf. sen när vi kollar ut så står det ingen grävling där och vi ropar in katten. då hör jag ett prassel under trappan och katten reser ragg och springer in. kul.. jag ska till skolan i morgon. mysigt om man skulle se en stor fet jävla grävling springa ut under trappan!! fyfan!
jajaaa. väntar på att man ska ringa lilla crille. sedan ska jag duscha och sen sooovaa!! jätte trött! missat big brother. bara nån timme kvar nu, så kan lika gärna skita it.. har städat och flyttat om i mitt lilla rum. och blir damsugning i morgon. fått nya skor av mamma så det känns awzume!
någon jävel som vet vad fan man ska göra om man möter en jävla grävling en morgon precis när man kommer ut från dörrn?

Kommentarer
Postat av: Älsk

du kan svinga dig från ditt fönster och sedan hoppa på trädet och göra en kullebutta ner på marken sen springa :D <333

2011-04-10 @ 22:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0