"it's a happy day"

Awzum!!! hypermänniska lite hlvtsisådär, fattas bara att slå någon så blir min dag typ bäst :D
nej okej, har svenska och typ sitter med stirrblick på sassa. låg hemma hos crille igår och skratta sönder i soffan där, fick makaroner precis som jag ville oxå hihihihihihihi... typ. sen drog man hem ducsha och cykla hem till sassa. vi kom på att vi var sugn på chips så vi cykla till statoil strax innan bigbrother börja så. mysigt. är på typ skratt humör idag och har man tråkigt så har man. efter skolan blir det hem till farfar och städa, crille följer med, sen bjuder jag på kebab efter det sen blir det hem och plugga. och massa annat. "it's a happy day". helgen är planerad och jag sticker till sthlm nästa vecka och träffa slekten från new york och alla dem där grejjsamojjseran runt om^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0