"it is only you who can control this world"

drog till örebro igår med crille. massa mys. vi gick till donken och käka först. sen drog vi och kolla på SUCKER PUNCH!!. den var awzume! lite överdriven men den var gryym!! det blir en film som senare kommer stå på min hylla iaf. helt klart. nästa vecka blire scream 4 med tjejerna och crille ville oxå se den så han följer väl antagligen oxå med. idag blire en sväng till köping. vi ska kolla på nån kjol till mig. (kan dock inte tänka mig i kjol, föredrar shorts!). men mamma vill att jag ska vara "finare" när vi ska till stockholm på ons. så jag inte slänger på mig gamla slitna kläder. menmen. efter det om det fortfarande är fint väder så blire ut och springa skulle jag tro. och tillsist plugga..
men ska döda crille lite nu och sedan fixa mig, tjohtjoh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0