heart beat

we are like flowers.
we are born, we grow and we become beautiful then we wither.
the difference is just that ...
I just do it with you.
as long as I can hear your heart beatso, I continue to grow. <3



har vart någolunda off. tror dethär var första dagen på hela veckan jag verkligen verkligen log med riktig glädje.
har spenderat kvällen med, amanda, vera,sofia,julia,yazzeh och sassa. blev först pizza, sen bio (hur många lingon finns det i världen), sen hem till amanda och typ flumma lite, sen kolla vi på paranormal activity 2. fast jag skulle typ hem mitt i så såg inte hela. menmen, den verkar.. bra. lite creepy bara efterssom man hör ju alltid lite ljud runt sig på kvällarna. haha!. imorrn blir det fira syster som fyller 21. sen hem till farfar och klippa håret på honom, sen hem byta om. fira syster med släkt. sen västerås med crille för att se sucker punch! HÄRLIGT! söndag ska jag sova. är det bra väder ute blir det kanske ut och springa och atagligen fota lite. men nu ska jag kolla på Föräldrafällan.. hihi klla alltid på den när jag var liten. så var ett förjävla bra tag sän. ända jag kommer ihåg var att hon den där människan fick en ödla  munnen. hahaah.




++=KÄRLEK



Kommentarer
Postat av: Ninni

Haha, kollade nyss på föräldrafällan... så himla älskvärd! :)

2011-04-10 @ 22:18:48
URL: http://ninjapuff.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0