"Glöm aldrig" <3

"jag har kommit till ett stopp. stigen delar på sig. jag vill inte välja men jag måste. jag tänker, gråter och frågar mig själv vad som är bäst för mig. jag vill vända mig om och springa tillbaka, låtsas som ingenting. men det är inte rätt. jag har gjort det för många gånger, jag vill ha sanningen. jag våljer nåt som jag säkert kommer ångra mig med, ångara mig med livet ut. jag kommer sakna och jag kömmer vilja glömma. jag kommer gråta mig till sömns. men jag vill hellre ha sanning än att se en lögn. jag vill bli nerstoppad i en liten låda och bli bortskikcad där någon aldrig skulle hitta mig mer. ibland bara är det så sjukt, jag kan inte bli arg, bara förlåta och hjälpa. jag kanske borde vara arg. men det är inte jag. när ska jag någonsin hitta mig. vägled mig. någon. visa mig vad som är rätt och fel. bara det slutar göra ont."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0