"det är okej att vara svag"

Lasse lindh har fått mig att stå dem senaste dagarna (y". nu sitter man och väntar på mamma. eftersom vi ska dra oss till sthlm och träffa släkten från england och runt där. självklart så måste man sitta och snacka engelska hela kvällen oxå. jag kommer verkligen känna mig som rena rama ig människan. kommer inte fatta nånting typ hahahha!! menmen, det ska bli kul eftersom jag inte träffar dem så ofta. och jaa mamma fick på mig en kjol. har inte haft det på flera år D: menmen.. uum, rätt kort inlägg... vet inte riktigt vad man ska säga.. blir antagligen fler bilder senare ikväll eller i morgon! kysshej!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Bara för de så är du grymt snygg i den också :o

2011-04-13 @ 18:26:51
Postat av: Camilla

Helt rätt men vi löser saker tilsammans!

2011-04-14 @ 09:15:09
URL: http://newcontent.blogg.se/
Postat av: Camilla

sv: ja självklart de kommer problem men det fixar vi eller hur?

grill/flum/musik hela sommaren lååång

2011-04-14 @ 09:18:33
URL: http://newcontent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0