dagarna går i repris.

Awzume!!
har precis vart på stan och sålt fikabröd med svenskengelskan. great! blev massa över menmen.. har typ vart stureskolans dag grejjsamojjs. fyfan vad jobbigt!!! gått som men jävla flodhäst, och det har vart kallt som satan. julia tycker iaf att det är snyggt när jag har kakor i bakfickan och har tighta jeans (A).. efter skolan blev det hem till crille och fira honom lite^^ grattis älskling, du får ha en helt jävla underbar.kväll/natt!!
han får sin pressent senare eftersom den är på G. men snart så. så han får vara lite nyfiken ett tag. men jag lovar att du ska få dina chokladbollar hahaha^^ för tillfället sitter jag i soffan som vi bärde upp på min lilla övervåning igår. riktigt najjs!! kollar på det hära 101 sätt att åka ut från en game show eller vare heter...? jaja skitsamma. ska städa här oxå så det blir nån årdning snart. får se om jag hinner ut och träffa camilla och sassa oxå. jaja.
lite om min dag/kväll.
påsklov nu ju. riktigt najjz!! ska försöka träffa alla som vill träffas. och ska väl hitta på massa annat skojjs. wiie. men nu ska jag snart muppa mig med städning. tjaao!
älskar dig. grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0